Deze bijzonder mooie video genaamd ‘The Cheerios Effect’ kwam ik vandaag tegen via Huffington Post. Eigenlijk is het een reclame van de bekende ontbijtgranen ‘Cheerios’, maar daar kom je aan het einde pas achter. André had nooit verwacht ooit vader te mogen worden. Hij ontmoet bij een blind date Jonathan en het is liefde op het eerste gezicht. Al die liefde wilden ze niet voor zichzelf houden, ze wilden het maar al te graag delen met een kindje. In de reclame zie je hoe beide vaders met een prachtig klein meisje op hun schoot zitten. Op een dag kregen zij het telefoontje dat hun leven veranderde. Ze werden beiden vader van Raphaëlle.
I don’t have confidence in myself for all my life, but for this, I know, we’re good parents
Het beeld van de twee vaders met dit kleine, prachtige meisje is zo mooi en zo liefdevol. Beide vaders begrijpen dat er ook mensen zullen zijn die hier sceptisch tegenover staan. Natuurlijk zijn ze zelf ook weleens ergens onzeker over, maar er is één ding waar ze niet over twijfelen en dat is over het liefdevol opvoeden van hun dochter.
[videos file=”https://www.youtube.com/watch?v=lbcztL3yF9g” width=”100%” height=”350″][/videos]
Geweldige reclame, vind je ook niet?
6 Comments
Celeste
Inderdaad een geweldige reclame!
Lisanne
Heerlijk, wat een mooie commercial. Kippenvel! ‘We rock’!
Eva
wauw wauw wauw! Moest bijna een traantje wegpinken hoor.
Ties
*Snif*
Kim
Mooi 🙂
Lotte
Prachtige reclame. Beetje een afknapper dat dan aan het einde de boodschap “Koop Cheerio’s” blijkt. Maar goed.