Vorige week nam Snor de boel weer eens over, maar vandaag hebben wij weer een nieuw potje meekijken voor je. We waren heerlijk op vakantie in Curacao en eenmaal weer terug in Nederland hadden we ook weer het nodige te doen. Geen tijd voor jetlags, want een dag na aankomst moesten we gewoon weer op pad voor een fotoshoot voor de Cosmopolitan.

Allemaal erg leuk, dus we hebben de nodige foto’s voor jullie gemaakt. Enjoy! ♥

Maandag ♥

Vandaag was het alweer onze laatste volle dag in Curacao. Tien dagen, min 2 dagen vliegen, konden we genieten van de heerlijke warme zon, azuurblauwe oceaan en snorkelen tussen allerlei prachtig gekleurde vissen. Bij ons huis zat een strand met steiger die geweldig diende als springplank. Hij was wat hoger dan verwacht, maar we konden er geen genoeg van krijgen.

potje meekijken

We hebben de laatste dag vooral veel gerelaxt en zijn een beetje in en om het huis gebleven. Chillen op het strand van Papagayo en nieuwe vrienden maken. Deze kleine duifjes zie je overal op het strand huppelen op zoek naar eten. Ze zien er erg grappig uit, want ze hebben namelijk een dikke zwarte rand om hun ogen, waardoor het lijkt alsof ze echt hele grote ogen hebben.

Voor ons huis lag direct de prachtige oceaan. Doordat er een strandje bij het huis zat, kon je hier, wanneer het rustig genoeg was en het niet te veel golfde, heerlijk zwemmen en snorkelen. Even over de rotsen klimmen, maar dan had je ook wat. Heerlijk water met de mooiste vissen. Van al dat gezwem en die warmte word je best moe, dus tussendoor stiekem even een dutje doen. Nouja, na deze selfie was er niks stiekems meer aan dus…

Omdat het de laatste avond was, aten we ‘s avonds bij Zest. Een gezellig restaurant aan het strand bij Jan Thiel. Je kunt er heerlijk zitten en goed eten. Als toetje aten we verse aardbeien met vanille ijs, slagroom en nootjes. Super lekker was het!

Dinsdag ♥
De aller aller aller laatste dag! De dag waarop we weer met onze koffers richting het vliegveld moesten gaan. Ik vind het altijd vreselijk dubbel om weer terug te gaan naar Nederland. Ik wil heel graag Sjors en Poes weer zien natuurlijk, maar die regen, kou en hectiek…. Eerst nog maar even flink genieten van de zon en het zwembad.

En dan is het toch echt tijd om de auto in te laden, in te stappen en weg te rijden. We lachen hier wel, maar diep van binnen…  Eenmaal ingecheckt, mochten we in de business lounge wachten totdat we konden boarden. Toch best relaxt dat luxe business class gedoe. Je hoeft niet om een stoeltje te vechten op het vliegveld tussen hordes mensen die wachten om weer naar huis te gaan en je kan zoveel eten en drinken pakken als je wilt. Daar kan je toch best aan wennen, niet?

potje meekijken

Het vooruitzicht om weer op die heerlijke stoel die helemaal horizontaal gaat te mogen liggen, maakte de terugreis ook wat positiever. Geen nekkramp of half tegen je buurman aan moeten liggen, maar gewoon een heel eigen hok met kussens, dekens, groot tv scherm, driegangen menu en champagne. Heerlijk!

Wat natuurlijk ook niet mag ontbreken tijdens een business class vlucht met de KLM, zijn de huisjes! Bij elke vlucht mag je namelijk aan het einde van de vlucht een huisje uitzoeken. Ik vind ze zo schattig, dus had me er al helemaal op verheugd. Het zijn echte panden uit heel Nederland. Met de heen en terugvlucht heb ik er nu in totaal al 4!

potje meekijkenWoensdag ♥
Na een lange vlucht van 9 uur, kwam daar Amsterdam langzaam weer in zicht. Bij terugkomst uit Curacao is er op het vliegveld in Nederland altijd een flinke controle. Ze lopen met honden langs, nee dat zijn geen snorremannen kan ik je vertellen, en ook bij het oppikken van de koffers is het om de bagage band heen altijd helemaal afgezet en lopen er een flink aantal douane mannetjes. Op de een of andere manier ben je dan toch altijd een heel klein beetje bang dat iemand stiekem iets in je koffer heeft gedaan en ze dat nu ontdekken. Er stond wel ook een hele leuke verrassing op ons te wachten op schiphol, maar dat zie je a.s. vrijdag in de vlog!

potje meekijken

Daar sta je dan, in Nederland. Hoofd nog helemaal in de kreukels van de lange vlucht, niet goed wetende wat je nu moet doen. Slapen? Wakker blijven? Het is hier zo koud en ik wil graag zwemmen….

Thuis was ook helemaal niks te bekennen. Geen eten, geen drinken, nog geen klein snackje. Na eerst toch maar een klein dutje te hebben gedaan, ook maar boodschappen doen dan. We waren beiden te brak om een hele voorraad in te slaan, dus gewoon maar even de nodige dingen voor vandaag en morgenvroeg.

Donderdag ♥
Echt veel tijd om bij te komen van het tijdverschil hadden we niet, want vandaag stond er alweer een fotoshoot voor de Cosmopolitan op de planning. Een klein beetje vermoeiend, maar super tof is het zeker! Wat en wanneer je dit allemaal kan zien, zullen we zeker nog laten weten! Waarschijnlijk ergens halverwege januari.

potje meekijken

Eenmaal aangekomen op de plek van bestemming in Amsterdam mochten we gelijk door voor de visagie en styling. Erg leuk altijd wanneer je haar en make-up helemaal onder handen worden genomen.

Na de make-up was het tijd voor de styling. Er hingen allemaal leuke kleding setjes en op de vloer stond een rij met geweldige schoenen van o.a. Christian Louboutin.

Lieve Pebbles en Sandra waren bij ons thuis om gezellig bij Sjors te blijven. We kwamen gisteren tenslotte net terug van vakantie en nu moesten we alweer op pad. Met Pebbles en Sandra op visite hoefde hij gelukkig niet nu al alleen thuis te blijven.

potje meekijken

Toen we weer thuiskwamen hebben we nog gezellig met zijn allen wat gegeten en Expeditie Robinson gekeken. Normaal gesproken heb ik nooit zo’n last van jetlags, maar mijn ritme was behoorlijk van slag. Ik ging dan ook pas om 02:00 naar bed en trof eenmaal boven gekomen het volgende aan…..

Vrijdag ♥
Vandaag was ik echt helemaal op en brak. Ik voelde me al 2 dagen niet heel lekker, maar vandaag was wel echt het toppunt. Samen met Snor heb ik heerlijk op de bank liggen slapen en wat dingetjes op de laptop afgemaakt.

potje meekijken

Scarlet verveelde zich nogal door mijn afwezigheid en besloot even langs haar broer te gaan om post en pakketjes op te halen.

potje

In Amersfoort zit tegenwoordig ook een Loods 5, dus nadat ze gezellig had bijgeklets met haar broer en alle pakketjes had ingeladen, is ze nog even snel bij Loods 5 naar binnen geglipt. Ze hebben hier ontzettende leuke meubelen en accessoires. Scarlet was helemaal fan van deze cactus vazen.

potje meekijken

Vroeger had ik zelf een platenspeler en tegenwoordig zijn ze gewoon helemaal hipster en vind je ze in allerlei soorten en kleuren. Zo vond Scarlet onderstaande platenspeler en die vond ze zo leuk dat ze even een foto naar me moest sturen. Later kwam ze nog een paar “KLM huisjes” tegen… Ja oké, ze lijken er een heeeeel klein beetje op Scarlet.

potje meekijkenAl een hele poos hebben we wat onenigheid met onze achterburen. Zij willen namelijk de coniferen omhakken en een schutting plaatsen, wat wij super zonde vinden. Nu hebben ze een heel deel aan hun kant van de tuin vast gesnoeid, waardoor er kale plekken zitten en we in elkaars tuin kunnen kijken. Scarlet heeft daarom een paar planten gekocht om het gat te dichten.

potje meekijkenZe ging gewoon naar Hornbach en haalde hier voor een paar tientjes een paar boompjes. Het was wel even spannend of ze in de auto zouden passen. Maar Scarlet zou Scarlet niet zijn als ze niet even lekker zou doordrukken. Met haar hoofd in de …uhhm takken, reed ze weer naar huis.

Dit was alweer ons weekje in foto’s! Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien en zien we jullie de volgende keer weer.