Ola! Leuk dat je nog steeds benieuwd bent naar onze updates en avonturen. Kort geleden werden we door Zoover.nl uitgenodigd om mee te gaan op een driedaagse stedentrip door Valencia met een vol reisprogramma  Nou, dat hebben we geweten: dag 1 waren we direct helemaal uitgeput in Alicante! Anyway, goed tegen de winterdip en zo konden we weer eens wat leuks voor jullie filmen. Vandaag en de aankomende twee dagen kunnen jullie meekijken naar wat we daar zoal hebben gedaan en hebben meegemaakt.

Op maandagochtend vlogen we om 7 uur naar Alicante. Het was gelukkig maar twee uurtjes vliegen. Rond 9:00 uur stond er een bus voor ons klaar bij het vliegveld om onze koffers bij het hotel Maya te droppen. Wil je zien hoe de dag eruit zag en wat we verder allemaal gedaan hebben, neem dan even een kijkje naar onze Vlog.

[videos file=”https://www.youtube.com/watch?v=aTgzdsMshxA” width=”100%” height=”350″][/videos]

Na onze bagage drop off in het hotel reden we direct door naar het Santa Bárbara Castle waar we een uitgebreide rondleiding kregen. We hadden een prachtig uitzicht over de stad.

Mooi uitzicht van af het Santa Bárbara Castle

valencia persreis benidorm alicante

Ook liepen we door het oude centrum Alicante, dat erg mooi was. Hierna gingen we met de bus door naar het centrum, waar we met z’n allen gingen lunchen in Gourmet Experience in El Corte Inglés. ‘s Middags gingen we met de hele groep fietsen door de stad. Het was een flink vermoeiende dag!

♥ Pittoreske straatjes en hondjes 😉 in het oude deel van Alicante

♥ …. en nog meer schattige straatjes en huisjes in het oude deel van Alicante